مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-13سياسي

وعده ای که در میلاد امام رضا(ع) عملی شد


به گفته شهردار لولمان، پارکی با نام شهیده هادی زاده را که در جشن میلاد امام رضا (ع) سال گذشته قول احداث آن را داده بودیم در مدت یکسال و در سالروز میلاد امام هشتم به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رحمان حسین نیا شهردار لولمان، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن آیت الله مصباح سازمان تبلیغات، با بیان اینکه لولمان در سال 88 با تجمیع 6 روستا به شهر تبدیل شد، اظهار کرد: شهر لولمان با وسعت 2 هزار و 400 هکتاری با جمعیت هشت هزار و 700 نفر یکی از شهرهای مهم استان گیلان است.

شهردار لولمان با تأکید بر تبادل، بهره مندی و نقدهای اصحاب رسانه برای ارتقای مباحث شهری افزود: ما توانستیم با افزایش 300 درصدی در حوزه فرهنگی و اجتماعی در مراسمات مذهبی با مشارکت مردم مراسمات متعددی در حوزه فرهنگی داشتیم که از سوی مردم مورد استقبال فراوان قرار گرفت.

حسین نیا با اشاره به تلاش های صورت گرفته شهرداری لولمان در حوزه عمرانی بیان کرد: در ابتدا با مطالعات و بهره مندی از تجارب بزرگان و نیازسنجی پروژه هایی تعریف شد که برای مردم مفیدتر بود و مطالعات را در حوزه عمرانی ارجح دانسته و پیش از اجرای پروژه مطالعات اصولی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ای که در میلاد امام رضا(ع) عملی شد

وعده ای که در میلاد امام رضا(ع) عملی شد