مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-11سياسي

وجود 49 سمن زیست محیطی در ایلام


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام از وجود 49 سازمان مردم نهاد زیست محیطی در استان خبر داد و گفت: برخی از این سمن ها فعال نیستند.

- علیرضا محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اداره حفاظت محیط زیست تنها با 160 نیرو به تنهایی نمی تواند به طور کامل حافظ محیط زیست باشد به همین دلیل اصحاب رسانه نقش کلیدی و اساسی دارند.

وی با بیان اینکه هر ساله از 16 خرداد تا 22 خرداد هفته محیط زیست معرفی شده و هدف از این نامگذاری ارزش محیط زیست و اهمیت حفظ آن است، گفت: بر اساس اصل 50 قانون اساسی، حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام با بیان اینکه شعار امسال نیز نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی است، تصریح کرد: 4 میلیون تن زباله پلاستیکی در ایران تولید می شود که این زباله وارد طبیعت می شود و امید داریم روزی برسد دیگر کیسه پلاستیکی استفاده نکنیم.

محمدی در خصوص برنامه های اجرایی در این هفته نیز گفت: پاکسازی محیط زیست در کلیه شهرستان ها در یک روز، برگزاری نقاشی برای کودکان، کارگاه اضطرار آلودگی هوا با حمایت 11 دستگاه، 10 کارگاه آموزشی زیست محیطی، دیدار با ائمه جمعه، سمینار زیست محیطی با همکاری دانشگاه آزاد و نفت از جمله برنامه های این هفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 49 سمن زیست محیطی در ایلام

وجود 49 سمن زیست محیطی در ایلام