مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-14بين الملل

اذعان واشنگتن؛ پرداخت 2.76 میلیارد دلار بدهی عراق به ایران


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد که حدود سه میلیارد دلار بدهی های عراق به ایران پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرنگاران حاضر در نشست خبری سه شنبه شب (دیشب) سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره پرداخت بدهی عراق به ایران و گزارش های ادعایی در خصوص مذاکرات مستقیم و غیر مستقیم آمریکا و ایران سوال پرسیدند.

متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری در واشنگتن تایید کرد که یک معافیت تحریمی برای پرداخت حدود سه میلیارد دلار بدهی عراق به ایران صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه وزارت خارجه آمریکا، یک خبرنگار حاضر در نشست سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واشنگتن از این مقام ارشد دولت جو بایدن سوال کرد: آیا شما هیچ مذاکرات مستقیم یا غیر مستقیمی با ایران درباره برجام یا گروگان های ایالات متحده در آنجا (ایران) دارید؟ متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در جواب به این سوال ضمن نادرست خواندن گزارش های رسانه ای منتشر شده در خصوص مذاکرات این کشور و ایران، تعهد ادعایی دولت جو بایدن به عدم دستیابی ایران به سلاح اتمی را تکرار کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا همچنین انتشار گزارش های اخیر درباره توفق موقت واشنگتن و تهران در زمینه برنامه هسته ای ایران را تکذیب و رد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان واشنگتن؛ پرداخت 2.76 میلیارد دلار بدهی عراق به ایران

اذعان واشنگتن؛ پرداخت 2.76 میلیارد دلار بدهی عراق به ایران