مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 18:302023-05-30سياسي

نخستین گروه زائران اصفهانی راهی سرزمین وحی شدند


مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: نخستین گروه از زائران استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری روز گذشته فرودگاه اصفهان را به مقصد مدینه ترک کردند.

- ابوذر ضیایی مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آغاز عملیات اعزام زائران حج تمتع سال 1402 از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اظهار داشت: نخستین گروه از زائران استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری روز گذشته هشتم خرداد ماه در ساعت 5 و 50 دقیقه بامداد فرودگاه اصفهان را به مقصد مدینه ترک کردند.

  وی با بیان اینکه تعداد 7 هزار و 800 زائر در این ایام از فرودگاه اصفهان به بیت الله الحرام مشرف خواهند شد، افزود: تعداد 7 هزار و 390 زائر از اصفهان در قالب 51 کاروان و همچنین تعداد 410 زائر از استان چهارمحال و بختیاری و شهر کاشان در قالب 4 کاروان از این فرودگاه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

  ضیایی بیان کرد: عملیات اعزام حجاج از فرودگاه بین ‎المللی شهیدبهشتی توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از تاریخ 8 خرداد ماه لغایت 22 خرداد ماه در 2 نوبت انجام خواهد شد که زائران به ترتیب از 8 خرداد لغایت 14 خرداد ماه به مقصد مدینه و از 17 خرداد لغایت 22 خرداد ماه به مقصد جده اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین گروه زائران اصفهانی راهی سرزمین وحی شدند

نخستین گروه زائران اصفهانی راهی سرزمین وحی شدند