مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-08سياسي

فردا آغاز زمان استعفای مدیران برای نامزدی انتخابات مجلس


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به قانون انتخابات کشور گفت: مدیرانی که قصد نامزدی برای انتخابات آتی را دارند از فردا جمعه 19 خرداد یک هفته مهلت دارند تا از مسئولیت خود استعفا دهند.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به قانون انتخابات کشور گفت: مدیرانی که قصد نامزدی برای انتخابات آتی را دارند از فردا جمعه 19 خرداد یک هفته مهلت دارند تا از مسئولیت خود استعفا دهند.

سید علی مهاجر شامگاه پنجشنبه 18 خرداد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه فردا آغاز مهلت استعفای مدیران برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: طبق قانون انتخابات، داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشمول ماده 29 قانون انتخابات، باید 6 ماه قبل از برگزاری انتخابات از سمت و مسئولیت خود استعفا دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: بر همین اساس از فردا 19 خرداد ماه 1402 تا 25 خرداد ماه 1402 داوطلبان نامزدی در این انتخابات مهلت دارند تا استعفای خود را به بالاترین مقام دستگاه محل فعالیت ارائه دهند تا بتوانند در این عرصه رقابت انتخاباتی شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لزوم استعفای مدیران برای ثبت نام در انتخابات، در اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور تصریح شده و در اطلاعیه شماره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا آغاز زمان استعفای مدیران برای نامزدی انتخابات مجلس

فردا آغاز زمان استعفای مدیران برای نامزدی انتخابات مجلس