مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-10سياسي

تقویت عفاف و حجاب نیازمند فرهنگ سازی و گفتمان سازی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: تقویت عفاف و حجاب در جامعه نیاز به فرهنگ سازی و گفتمان سازی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام نظری ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای بزرگداشت غدیر اظهار داشت: عید غدیر روح و جوهره اعیاد اسلامی است، تبلور اسلام و قرآن در امامت و وجود امیرالمومنین (ع) و اولاد گرامی آن بزرگوار در این عید است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: عید غدیر خم عید همه انسانیت است و سرانجام همه انسانیت باید زیر چتر امیرالمومنین (ع) و ائمه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ولایت امیرالمومنین جایگزینی ندارد و عید غدیر یک عید جهانی و بین المللی با عظمت است و همه وظیفه داریم یک الگوی با عظمت را در میدان عمل به جهانیان نشان دهیم، حضرت علی (ع) دومین معلم آدم وجود و بعد از پیامبر (ص) اولین معلم جهان هستی است و جایگزینی ندارند.

نظری تأکید کرد: تمرکز برنامه های فرهنگی و گفتمان سازی باید بر روی قشر جوان و نوجوان باشد و در حوزه عفاف و حجاب باید گام های بلندی در این خصوص با رویکرد گفتمان سازی برداریم.

وی با اشاره به اهداف دشمن در جنگ شناختی بیان کرد: دشمنان از سال های گذشته به دنبال هویت زدایی از انقلاب اسلامی هستند و در این راستا جنگ ترکیبی و شناختی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت عفاف و حجاب نیازمند فرهنگ سازی و گفتمان سازی است

تقویت عفاف و حجاب نیازمند فرهنگ سازی و گفتمان سازی است