مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-13بين الملل

چرا اوکراین به سد کاخوفکا حمله کرد؟


کارشناس امور نظامی روسی در گزارشی با عنوان «9 واقعیت انکار ناپذیر در مورد کی یف» به دلایل تخریب سد کاخوفکا توسط نیروهای اوکراینی پرداخت.

- کارشناس امور نظامی روسی در گزارشی با عنوان 9 واقعیت انکار ناپذیر در مورد کی یف به دلایل تخریب سد کاخوفکا توسط نیروهای اوکراینی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، الکساندر کوتس، کارشناس امور نظامی روسی در گزارشی با عنوان 9 واقعیت انکار ناپذیر در مورد کی یف به دلایل تخریب سد کاخوفکا توسط نیروهای اوکراینی پرداخت که متن گزارش به شرح زیر است: چه کسی به سد حمله کرد؟ با کمال تعجب، رسانه های غربی که همیشه از موضع اوکراین دفاع می کنند، در جریان تخریب سد کاخوفکا، متحد و یکصدا از کی یف حمایت نکردند و به دو دسته تقسیم شدند.

دسته اول، رسانه هایی که همیشه روسیه را برای همه چیز مقصر می دانند و دسته دوم رسانه هایی که وانمود کردند که نمی دانند چه کسی این اقدام تروریستی را با عواقب ویرانگر مرتکب شده است.

حتی کاخ سفید نیز در این باره بی طرفانه بود و اعلام کرد که هیچ مدرکی دال بر اینکه روسیه این کار را انجام داده، وجود ندارد.

برای تبیین بیشتر، ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که چه کسی از تخریب سد، سود می برد؟ 1- کرانه چپ دنیپر در منطقه خرسون که تحت کنترل روسیه است، پایین تر از کرانه سمت راست تحت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اوکراین به سد کاخوفکا حمله کرد؟

چرا اوکراین به سد کاخوفکا حمله کرد؟