مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 07:302023-06-21ورزشي

تداوم درخشش شمشیربازی باز هم با اعتماد به مربی ایرانی


موفقیت های شمشیربازی ایران در سال های اخیر همگی با هدایت مربیان ایرانی بوده و اعتماد به آنها نتیجه داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در چین با یک طلا و یک نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

شمشیربازی ایران در بخش انفرادی توسط علی پاکدامن و محمد رهبری صاحب مدال طلا و برنز شد و در بخش تیمی هم تیم ایران بعد از کره جنوبی قهرمان جهان و المپیک در جایگاه دوم ایستاد و نقره ای شد.

این رقابت ها یک بار دیگر ثابت کرد که اعتماد به مربیان ایرانی و زمان دادن به آنها حتما نتیجه بخش خواهد بود، چرا که دانش فنی آنها چیزی کمتر از مربیان مطرح خارجی ندارد.

استارت درخشش شمشیربازی سابر ایران با پبمان فخری زده شد و او که خود قهرمان آسیا شده بود، با در اختیار داشتن نفراتی همچون مجتبی عابدینی نابغه شمشیربازی و علی پاکدامن و چند بازیکن دیگر نتایج درخشانی را در تاریخ این رشته در آسیا و جهان برای ایران کسب کرد و این رشته سری در میان سرها درآورد و خودش را در جمع رشته های پرمدال قرار داد.

هرچند گفته می شد با کنار رفتن فخری سابر ایران دچار مشکل می شود و نتایج گذشته دیگر تکرار نخواهد شد، اما در عمل این اتفاق نیفتاد و موفقیت های اخیر شمشیربازی ایران با تیمِ تحت هدایت امین قربانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم درخشش شمشیربازی باز هم با اعتماد به مربی ایرانی

تداوم درخشش شمشیربازی باز هم با اعتماد به مربی ایرانی