مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-20سياسي

دولت خود را مکلف به برآورده کردن مطالبات اصلی مردم می داند


معاون اجرایی رییس جمهور اظهار کرد: دولت خود را مکلف به برآورده کردن مطالبات اصلی مردم دانسته و امروز نیز در همین راستا به استان زنجان سفر کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن منصوری ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح واحد تولیدی سیم لاکی شرکت ایران ترانسفو زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز با سرکشی به برخی از پروژه ها از نزدیک در جریان گوشه ای از مطالبات اصلی مردم زنجان قرار گرفتیم، گفت: همه تلاش دولت این است که با تخصیص بموقع اعتبارات، گامی بلند در راستای تحقق این مطالبات بردارد.

وی با یادآوری اینکه در سفر اول رییس جمهور به استان زنجان شاهد مصوبه 4000 میلیارد تومانی بودیم که تا به امروز 2000 میلیارد تومان از این مصوبه تخصیص یافته است، ادامه داد: یکی از پروژه های مهم دور اول سفر رییس جمهور به استان زنجان که امروز هم بازدیدی از روند اجرایی آن داشتیم، پروژه ملی خط دومی ریلی زنجان به قزوین بود.

این مسئول با اشاره به اینکه با وجود اجرای مطلوب خط دوم ریلی زنجان به قزوین در برخی از نقاط، شاهد وجود گره های کور در نقاط دیگر این پروژه هستیم، خاطرنشان کرد: منصوری یکی از پروژه های مهم دور اول سفر رییس جمهور به زنجان را اجرای خط دوم راه آهن تهران - زنجان ذکر کرد و یادآور شد: این پروژه در برخی نقاط به خوبی اجرا شده است و در برخی نقاط هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت خود را مکلف به برآورده کردن مطالبات اصلی مردم می داند

دولت خود را مکلف به برآورده کردن مطالبات اصلی مردم می داند