مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-08پزشكي

پیش بینی ترسناک یک ربات انسان نما از آینده هوش مصنوعی


پیشرفته ترین ربات انسان نمای جهان به نام آمکا(Ameca) سناریوی ترسناک خود از آینده هوش مصنوعی را توصیف می کند و به نظر می رسد ربات ها نیز نگران آینده ی هوش مصنوعی هستند.

- پیشرفته ترین ربات انسان نمای جهان به نام آمکا(Ameca) سناریوی ترسناک خود از آینده هوش مصنوعی را توصیف می کند و به نظر می رسد ربات ها نیز نگران آینده ی هوش مصنوعی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، نمی توان انکار کرد که پتانسیل هوش مصنوعی متخصصان جهان را نگران کرده است و اکنون به نظر می رسد حتی ربات ها نیز از آینده ای که ممکن است در انتظارشان باشد می ترسند.

ربات مجهز به هوش مصنوعی آمکا که طراحانش از آن به عنوان پیشرفته ترین ربات انسان نمای جهان یاد می کنند، در توصیف صحنه ای که می تواند مستقیما از داستان های علمی تخیلی آمده باشد سناریوی ترسناک خود از آینده ی هوش مصنوعی را توضیح داد.

آمکا هفته ی گذشته در کنفرانس بین المللی رباتیک و اتوماسیون در لندن، با پاسخ دادن به سوالات با استفاده از هوش مصنوعی چت جی پی تی ناظران را شوکه کرد.

ویل جوهسون(Will Johson)، مدیر عامل شرکت Engineered Arts در کورنوال، شرکتی که مسئول ساخت ربات آمکا است، از او خواست که یک سناریوی کابوس وار هوش مصنوعی را تصویر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ترسناک یک ربات انسان نما از آینده هوش مصنوعی

پیش بینی ترسناک یک ربات انسان نما از آینده هوش مصنوعی