مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 18:002023-05-30سياسي

اردوهای تربیتی برای دانش آموزان برگزار شود


امام جمعه همدان با اشاره به لزوم توجه به برگزاری اردوهای تربیتی برای دانش آموزان گفت: اردوگاه هایی در شهر وجود دارد که می توان در فصل تابستان برای اوقات فراغت دانش آموزان استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در شورای همکاری حوزه و آموزش و پرورش که با حضور ائمه جمعه، مدیران مدارس علمیه و روسای آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: از منظر اجتماعی و مدیریتی، برنامه ریزی ها باید به نحوی باشد که شیاطین قوت پیدا نکنند و نتوانند در بین جامعه، خصصوصا در بین جوانان راه پیدا کنند.

وی با تأکید بر اهمیت مسئله تعلیم و تربیت، یادآور شد: شاید یکی از اساسی ترین کارهای فرهنگی خصوصا برای ائمه جمعه به عنوان فرماندهان قرارگاه فرهنگی، توجه به مسئله تعلیم و تربیت است و باید برای آن برنامه ریزی جدی داشت.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در این راستا می توان از ظرفیت مدارس وابسته و امین به نحو احسن استفاده کرد، گفت: ائمه جمعه شهرستان ها می توانند از طریق هماهنگی با حجت الاسلام عباسی مسئول مدارس وابسته در استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان، اقدام به تأسیس مدارس وابسته در شهرستان های خود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای تربیتی برای دانش آموزان برگزار شود

اردوهای تربیتی برای دانش آموزان برگزار شود