مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-10سياسي

تغییر شیوه نظارت بر روند تشکیل کلاس های دانشگاه تهران


معاون آموزشی دانشگاه تهران از تغییر شیوه نظارت بر روند تشکیل کلاس ها در دانشگاه تهران از مهر ماه 1402 خبر داد و گفت:نرم افزاری را با هدف پایش وضعیت تشکیل کلاس های درس در سامانه گلستان آماده کرده ایم که تست های اولیه لازم از عملکرد آن صورت گرفت که امیدواریم .

- معاون آموزشی دانشگاه تهران از تغییر شیوه نظارت بر روند تشکیل کلاس ها در دانشگاه تهران از مهر ماه 1402 خبر داد و گفت:نرم افزاری را با هدف پایش وضعیت تشکیل کلاس های درس در سامانه گلستان آماده کرده ایم که تست های اولیه لازم از عملکرد آن صورت گرفت که امیدواریم کنترل کلاس ها از مهر ماه 1402 به صورت سیستمی انجام گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود کمره ای در دهمین جشنواره آموزش دانشگاه تهران که در تالار شهید چمران دانشکدگان فنی برگزاری شد تاکید کرد: سامانه سپاری فعالیت ها در حوزه آموزش باعث می شود که سیستم چابک تر و سریع تر پیش برود و مشکلات آموزشی دانشجویان مستقیم تر و سریع تر حل شود.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با برشمردن سامانه های آموزشی فعال در دانشگاه تهران، اظهار کرد: سامانه پاد مرتبط با ارتقا و تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی دانشگاه تهران تا نیمه تابستان راه اندازی می شود و به این ترتیب فرآیند ارتقای اعضای هیات علمی نیز سامانه سپاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر شیوه نظارت بر روند تشکیل کلاس های دانشگاه تهران

تغییر شیوه نظارت بر روند تشکیل کلاس های دانشگاه تهران