مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-07اقتصادي

دهقان: کوتاهی ها و اشتباهات فاحش تیم وکالتی دلیل ناکامی کشور در پرونده کرسنت 1 شد


یکی از دلایلی که کشور در پرونده کرسنت 1 ناکام مانده، ناشی از کوتاهی ها و اشتباهات فاحش تیم وکالتی بود که پرونده را در دست داشته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس؛ محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور درباره آخرین تحولات پرونده گازی کرسنت گفت: درخصوص مسئله کرسنت، دو پرونده وجود دارد، در پرونده نخست که مدیریت آن پرونده در اختیار دولت سیزدهم نبود متأسفانه با پایان دولت دوازدهم، رأی علیه ایران صادر و شرکت ملی نفت ایران محکوم شد.

در دولت قبل، کشور در پرونده کرسنت 1 به پرداخت دو میلیارد و 430 میلیون دلار محکوم شده است.

وی افزود: یکی از دلایلی که کشور در پرونده کرسنت 1 ناکام مانده است، ناشی از کوتاهی ها و اشتباهات فاحش تیم وکالتی بود که پرونده را در دست داشته است.

درخصوص مسئله پرونده کرسنت 1 در تلاش هستیم تا مسئله وجود فساد را اثبات کنیم و با پیگیری های داخلی و خارجی اجرای حکم این پرونده را متوقف و نتیجه را به نفع کشور تغییر دهیم.

دهقانی تاکید کرد: با تلاش سازمان حقوقی دولت در حال حاضر ساختار داوری کرسنت 2 فروپاشیده است و عملاً ادعای به ناحق 32 میلیارد دلاری علیه ایران از بین رفته است.

وی ادامه داد: با توجه به فساد و سوءمدیریت در پرونده کرسنت و میلیاردها دلار خسارت وارد شده به کشور از قوه قضاییه انتظار داریم بر اساس گزارش های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقان: کوتاهی ها و اشتباهات فاحش تیم وکالتی دلیل ناکامی کشور در پرونده کرسنت 1 شد

دهقان: کوتاهی ها و اشتباهات فاحش تیم وکالتی دلیل ناکامی کشور در پرونده کرسنت 1 شد