مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 20:552023-06-03سياسي

توجه ویژه به جوانان و نوجوانان مناطق کم برخوردار از ضروریات جامعه فعلی است


معاون رییس کل دادگستری استان با اشاره به رابطه جرم با شرایط فرهنگی، اجتماعی واقتصادی، بر توجه ویژه به جوانان و نوجوانان مناطق کم برخوردارتاکید کرد.

- ایسنا/اردبیل معاون رییس کل دادگستری استان با اشاره به رابطه جرم با شرایط فرهنگی، اجتماعی واقتصادی، بر توجه ویژه به جوانان و نوجوانان مناطق کم برخوردارتاکید کرد.

جلال آفاقی 13 خرداد در جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی طرح شهید سردار سلیمانی با ارایه تفسیری از آیه 35 سوره حدید، سهم مردم در قیام به قسط را یادآور شده، افزود: تحقق عدالت اجتماعی مستلزم مشارکت مردم درتمامی عرصه هاست.

این مقام قضایی که در جلسه عملیاتی نمودن طرح شهید سلیمانی در باب پیشگیری از آسیب های اجتماعی گروه دانش آموزان سخن می گفت، اهمیت کار گروه های جهادی را تشریح کرده، اظهار کرد: یکی از ضروریات جامعه فعلی، توجه ویژه به نوجوانان وجوانان مناطق کم برخوردار می باشد.

آفاقی با اشاره به رابطه جرم خیزی در مناطق با نحوه توزیع امکانات شهری و شرایط اجتماعی، فرهنگی واقتصادی، توجه به ظرافت های ارتباطات فرهنگی را در مواجهه با قشر جوان ونوجوان حایز اهمیت دانست.

وی با ارایه گزارشی از آسیب شناسی اغتشاشات اخیر در استان، بر ضرورت گفتمان سازی تاکید کرده، توسعه هسته ها و نهادهای مردمی به عنوان حوزه عمومی تاثیر گذار وحلقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به جوانان و نوجوانان مناطق کم برخوردار از ضروریات جامعه فعلی است

توجه ویژه به جوانان و نوجوانان مناطق کم برخوردار از ضروریات جامعه فعلی است