مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-14سياسي

مفتح: بایدبرنامه هفتم توسعه را منطبق با سند چشم انداز تنظیم کنیم


سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه بایدبرنامه هفتم توسعه را منطبق با سند چشم انداز تنظیم کنیم، گفت: موارد و احکام اضافه که ماهیت برنامه ای ندارند، - محمد مهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به برنامه هفتم توسعه گفت: سند چشم انداز 20 ساله ابلاغ شده و از آن به بعد مقرر شد تا تمام برنامه های پنج  و یا یکساله منطبق با این سند و بر مبنای تحقق آن تهیه و انجام شود.

وی با بیان اینکه ما یک برنامه پنج ساله توسعه ای و یک سند بلند مدت 20 ساله داریم، بیان کرد: ما در برنامه پنج ساله توسعه یکسری اهداف را طی پنج ساله مشخص کرده ایم و این برنامه باید زیر بنای سند چشم انداز باشد.

بودجه نیز یک سند یک ساله است، بودجه سالیانه نیز باید منطبق با برنامه پنج ساله و در راستای تحقق اهداف این برنامه باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: باید مدیریت ما بر اساس مدل برنامه باشد تا بدین ترتیب برنامه بلند مدت، کوتاه مدت و میان مدت داشته باشیم که هر کدام مبتنی بر دیگری است و در جهت تحقق برنامه بالا دستی خود، اجرا می شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر مدت کمی از سند چشم انداز 20 ساله باقی مانده است، تصریح کرد: ما بایدبرنامه پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفتح: بایدبرنامه هفتم توسعه را منطبق با سند چشم انداز تنظیم کنیم

مفتح: بایدبرنامه هفتم توسعه را منطبق با سند چشم انداز تنظیم کنیم