مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-20پزشكي

105 هزار آزمایش پزشکی در تنگستان انجام شد


رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: در سال گذشته 105 هزار و 288 آزمایش مورد نیاز مراجعه کنندگان در آزمایشگاه های تنگستان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماه زرافشون رفیعی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در حال حاضر هفت مرکز خدمات جامع سلامت در تنگستان دارای آزمایشگاه هستند که از این تعداد سه آزمایشگاه به صورت مستقل و 4 آزمایشگاه نیز به صورت نمونه گیر به مردم ارائه خدمت می دهند.

رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان با بیان اینکه در سال گذشته 12 هزار و 240 نفر از خدمات آزمایشگاهی در نقاط مختلف تنگستان بهره مند شده اند اظهار داشت: در حال حاضر آزمایشگاه های تنگستان علاوه بر در اختیار داشتن نیروهای متخصص و باتجربه از تجهیزات فنی بروزی بهر می برند و از این حیث در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

رفیعی مجموع آزمایش های هورمونی انجام شده در تنگستان را 13 هزار و 247 مورد خواند و افزود: در حال حاضر تمام آزمایش های بیوشیمی، هماتولوژی، ایدز، هپاتیت بی و سی، آزمایش ذخیره آهن، تیرویید، آزمایش های دوران بارداری و … در آزمایشگاه های تنگستان انجام می شود.

مقام مسئول بهداشت و درمان در تنگستان تصریح کرد: در حاضر با اینکه آزمایش ویتامین د جز آزمایش های روتین در سطح مراکز خدمات جامع سلامت استان نمی باشد اما این آزمایش تنها در آزمایشگاه های تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

105 هزار آزمایش پزشکی در تنگستان انجام شد

105 هزار آزمایش پزشکی در تنگستان انجام شد