مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-21حوادث

کشف بیش از 5 هزار لیتر گازوییل قاچاق در تاکستان


فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ازتوقیف 3 دستگاه وانت نیسان حامل 5 هزارو 600 لیتر سوخت قاچاق و دستگیری 3 نفر در این خصوص خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تاکستان، سرهنگ کوروش عزیزی اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش خرمدشت این شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده های سوختی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک وبرای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی به عمل آمده از آن، 2 هزار لیتر گازوییل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان سوخت و فرآورده های نفتی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: ماموران انتظامی بخش ضیاآباد و حسین آباد این شهرستان نیز در اقدامی دیگر، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به 2 دستگاه وانت نیسان مشکوک و پس از توقف آنها و در بازرسی به عمل آمده، 3 هزار و 600 لیتر گازوییل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان سوخت و فرآورده های نفتی بود، کشف و 2 نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی در پایان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و محموله های کشف شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 5 هزار لیتر گازوییل قاچاق در تاکستان

کشف بیش از 5 هزار لیتر گازوییل قاچاق در تاکستان