مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 07:252023-06-07فرهنگي

اعدام «پسر آیت الله» به «مصلحت» است؟/مطالبه «عدالت» با زبان سینما


فیلم سینمایی «مصلحت» در حالی از امروز روانه پرده سینماها می شود که پایان بلاتکلیفی آن می تواند نقطه شروع تازه ای برای آسیب شناسی جدی تر مواجهه ما با «سینمای سیاسی» در ایران باشد.

- فیلم سینمایی مصلحت در حالی از امروز روانه پرده سینماها می شود که پایان بلاتکلیفی آن می تواند نقطه شروع تازه ای برای آسیب شناسی جدی تر مواجهه ما با سینمای سیاسی در ایران باشد.

خبرگزاری مهر - گروه هنر- زهرا منصوری: جوان بود و گم نام، کسی هم انتظار چندانی از حاصل کارش نداشت.

فقط می دانستیم پیش تر در حوزه سینمای کوتاه، خوش درخشیده و به پشتوانه همین امید داشتیم اولین گامش در سینمای بلند را هم محکم بردارد؛ از حسین دارابی صحبت می کنم.

کارگردانی جوانی که اولین فیلم بلند سینمایی خود یعنی مصلحت را در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر رونمایی کرد و از آن زمان یعنی بهمن ماه سال 1399 تا همین امروز در انتظار اکران عمومی آن بود.

فیلم سینمایی مصلحت که از صبح امروز و پس از 3 سال بلاتکلیفی سرانجام روانه پرده سینماهای کشور شده است، یکی از مهمترین تجربه های فیلمسازان ایرانی در حوزه سینمای سیاسی محسوب می شود که انتظار می رود شکستن طلسم ورود آن به چرخه اکران عمومی زمینه ساز رفع مشکل دیگر فیلم های پشت خط مانده شود و مهمتر از آن برای دیگر فیلمسازان علاقه مند به ورود به این میدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعدام «پسر آیت الله» به «مصلحت» است؟/مطالبه «عدالت» با زبان سینما

اعدام «پسر آیت الله» به «مصلحت» است؟/مطالبه «عدالت» با زبان سینما