مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:312023-06-16سياسي

دولت های مظلوم برای سرنگونی نظام سلطه ائتلاف جهانی تشکیل دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، با اشاره به سفر ریاست جمهوری به کشورهای آمریکای جنوبی که تعبیر به حیات خلوت آمریکا می کنند، اظهار کرد: این کشورها در کنار آمریکا مورد بی مهری و ظلم آمریکا بودند و به صورت های مختلف آنها را مورد تحریم، تهدید و تجاوز قرار دادند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی که سابقه ظلم آمریکا را در کارنامه خود دارد و امروز هم عوامل آمریکا و صهیونیسم دارد بیشترین ظلم را در حق ملت ما می کنند چه خوب است باید کشورهایی مظلوم به هم نزدیک شویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلامی هر وقت دولتی دنبال عزت و استقلال سرکار آمده با این کشورهای مظلوم نزدیک شده و هروقت دولت های آمریکازده و غرب زده سرکار آمدند از این دولت های جهان سومی ها فاصله گرفتند و تمام دلخوشی شان با چند کشور زورگوی غربی بوده نه با این دولت های مظلوم باید نزدیک شویم.

محمدی لایینی بیان کرد: همان گونه ظالمان علیه ما ائتلاف تشکیل می دهند ما مظلومان هم باید  علیه طالبان ائتلاف جهانی مستضعفان و مظلومان جهان هم شکل خواهد گرفت که در این صورت نظام سلطه محو و نظام مهدوی مستقر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت های مظلوم برای سرنگونی نظام سلطه ائتلاف جهانی تشکیل دهند

دولت های مظلوم برای سرنگونی نظام سلطه ائتلاف جهانی تشکیل دهند