مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-20سياسي

شناسایی بازماندگان از تحصیل اولویت آموزش و پرورش آذربایجان غربی است


برنامه ریزی برای شناسایی بازماندگان از تحصیل و ترک تحصیل کرده ها و باز گرداندن آنها به چرخه آموزش اولویت آموزش و پرورش در این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،  محمدصادق معتمدیان  در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهارداشت: برای شناسایی بازماندگان و ترک تحصیل کنندگان در استان، فرمانداران و روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق موظفند تا شیوه نامه و طرح خود را تهیه کرده و در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه بهره مندی از ظرفیت سایر دستگاه ها برای شناسایی بازماندگان از تحصیل و ترک تحصیل کرده ها لازم است، ادامه داد: کار میدانی توسط بخشداران و دهیاران در سطح آبادی ها و روستاها یکی از اقدامات مهم در این زمینه است.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: از همه ظرفیت های دولتی و حاکمیتی باید برای این منظور استفاده شود و بعد از مشخص شدن شیوه نامه این امر ضرب العجل لازم باید تعیین شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل فضای آموزشی در این زمینه زیاد تاثیرگذار نیست، یادآور شد: در زمینه بازماندگان از تحصیل این استان در رده های آخر کشور قرار دارد و لازم است در سه ماهه تابستان نسبت به شناسایی افراد باقی مانده و شناسنایی نشده، اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بازماندگان از تحصیل اولویت آموزش و پرورش آذربایجان غربی است

شناسایی بازماندگان از تحصیل اولویت آموزش و پرورش آذربایجان غربی است