مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-19سياسي

بیکاری 40 درصد دانش آموختگان کارشناسی مهندسی رایانه در کشور


معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداری سازمان اداری استخدامی کشور از بیکاری 40 درصد دانش آموختگان دوره کارشناسی مهندسی رایانه در کشور بر اساس آمار سال 99 خبر داد.

- معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداری سازمان اداری استخدامی خبر داد بیکاری 40 درصد دانش آموختگان کارشناسی مهندسی رایانه در کشور معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداری سازمان اداری استخدامی کشور از بیکاری 40 درصد دانش آموختگان دوره کارشناسی مهندسی رایانه در کشور بر اساس آمار سال 99 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا عطاردی در همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و مراکز آپای های دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری که در دانشگاه الزهرا در حال برگزاری است با بیان اینکه در منابع و مصارف در بودجه سالانه، منابع مالی بانک های کشور و غیره ناترازی وجود دارد، گفت: در کشور ما این ناترازی ها زیاد است به طوریکه این ناترازی در عرضه و تقاضای نیروی انسانی در حوزه هوشمندسازی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه آمار سال 99 نشان می دهد 40 درصد دانش آموختگان مقطع کارشناسی مهندسی رایانه بیکار هستند، گفت: وضعیت دانش آموختگان کارشناسی ارشد این رشته کمی بهتر است که حدود 34،35 درصد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری 40 درصد دانش آموختگان کارشناسی مهندسی رایانه در کشور

بیکاری 40 درصد دانش آموختگان کارشناسی مهندسی رایانه در کشور