مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-13سياسي

ساختار مدیریت فرهنگی خمینی شهر باید اصلاح شود


مدیر دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان خمینی شهر گفت:مسئولان به مشکلات قشر نوجوان و آسیب های اجتماعی بی توجه هستند و بالطبع فعالیت های ویژه نوجوان جایگاهی در مدیریت کلان شهری ندارد.

- محمد جواد حاجیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته هیچ فعالیت فرهنگی شاخصی در خمینی شهر صورت نگرفته و فعالان فرهنگی معترض هستند، اظهار داشت: ادبیات مسئولان مربوطه در حوزه نوجوان آکادمیک شده است و مسئولان به مشکلات قشر نوجوان و آسیب های اجتماعی گاهاً بی توجه هستند.

وی افزود: به تبع آن فعالیت های ویژه نوجوان جایگاهی در مدیریت کلان شهری ندارد و آنچه گاهاً و تحت برخی پیگیری ها مطرح و انجام می شود قطره آبی در برابر عطش است.

مدیر دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان شهرستان خمینی شهر خاطر نشان کرد: پیش تر با تلاش و پیشنهاد این دفتر، تشکیل شورای تخصصی نوجوان با حضور مسئولان محترم شهرستان در شورای فرهنگی شهرستان تصویب شد با این هدف که به صورت ماهانه مشکلات نوجوانان در شهرستان رصد و بررسی شود اما فقط یک جلسه تشکیل و به دلایلی که هیچوقت هم ذکر نشد عملاً این شورا تعطیل شد.

وی ادامه داد: متأسفانه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان خمینی شهر جایگاه لازم را ندارد و مدتی است که دیگر مصوبات و روند جلسات هم مشخص نیست و اطلاع رسانی نمی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار مدیریت فرهنگی خمینی شهر باید اصلاح شود

ساختار مدیریت فرهنگی خمینی شهر باید اصلاح شود