مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-09اقتصادي

خسارت 2 هزار میلیارد تومانی بلایای طبیعی در مشگین شهر


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بلایای طبیعی و وقوع سیل، خشکسالی و سرمازدگی بیش از 2 هزار میلیارد تومان به مشگین شهر خسارت زده است.

- محمود عباس زاده مشگینی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در مشگین شهر 60 نوع محصولات سردرختی تولید می شود که امسال 80 درصد این محصولات و همچنین تولیدات زراعی کشاورزان دچار خسارت شده است.

وی با بیان اینکه 2 هزار میلیارد تومان حوادث قهری به اقتصادی مشگین شهر خسارت وارد کرده است، گفت: در دیدارهایی که با مسئولان کشوری به ویژه سرپرست جهاد کشاورزی، صندوق بیمه محصولات کشاورزی و حتی معاون اول رییس جمهور داشتیم، قول مساعد برای جبران بخشی از خسارت وارده داده شده و صندوق بیمه محصولات کشاورزی نیز قرار شده در کمترین زمان خسارت وارده را جبران کند.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی استمهال بدهی کشاورزان در تلاش برای پوشش بیمه ای محصولات در سال های آینده را با رقم پایین تر از دیگر اقدامات و مصوبات پیگیری ها اعلام کرد و افزود: حق محرومیت در مشگین شهر به کارکنان پرداخت نمی شود در حالی که در مرکز استان این مبلغ پرداخت می شود که ما پیگیر پرداخت این مبالغ هستیم.

عباس زاده مشگینی به ابر پروژه آبرسانی به 200 روستای مشگین شهر اشاره کرد و ادامه داد: تصفیه خانه این مجتمع آبرسانی به خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 2 هزار میلیارد تومانی بلایای طبیعی در مشگین شهر

خسارت 2 هزار میلیارد تومانی بلایای طبیعی در مشگین شهر