مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-15اقتصادي

ورود دادستان همدان برای حل مشکلات مسکن 480 واحدی فرهنگیان


دادستان همدان از روند ساخت پروژه 480 واحدی شهرک فرهنگیان همدان بازدید کرد و سنگ اندازی ها و ترک فعل برخی مسئولان را عامل کندی پروژه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، دادستان همدان صبح امروز از روند ساخت پروژه 480 واحدی شهرک فرهنگیان همدان بازدید کرد و ضمن اینکه روند کند آن را مورد انتقاد قرار داد بر حل مشکلات آن تاکید کرد.

دادستان همدان در حاشیه این بازدید گفت: در شرایطی که خانه دار شدن مردم می تواند امیدبخش باشد، به دلایل مختلف و البته به نظر ترک فعل و سنگ اندازی برخی مسوولان، روند ساخت روژه مسکونی 480 واحدی شهرک فرهنگیان در مقاطعی متوقف شده و یا کند است.

حسن خانجانی گفت: آن گونه که متولیان ساخت پروژه عنوان می کنند، آغاز عملیات اجرایی پروژه بهمن سال 99 بوده و ماه های نخست پیشرفت خوبی داشته است.

وی اظهار کرد: این پروژه در 60 هزار مترمربع زیر بنا شامل 48 بلوک 5/5 طبقه 10 واحدی در دست ساخت است، با این وجود به دلایل مختلف و البته به نظر ترک فعل و سنگ اندازی برخی مسئولان، روند ساخت پروژه در مقاطعی متوقف و یا کند است.

دادستان همدان افزود: جای سؤال است که چرا مسوولان هنوز به منظور صدور پروانه و یا بیمه های مربوطه برای این پروژه اقداماتی که باید انجام نداده اند و شرایط را برای سازنده دشوار کرده اند! وی عنوان کرد: زمانی که تعداد قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستان همدان برای حل مشکلات مسکن 480 واحدی فرهنگیان

ورود دادستان همدان برای حل مشکلات مسکن 480 واحدی فرهنگیان