مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-20ورزشي

تحکیم هنجارهای فرهنگی و اخلاقی مهمترین رویکرد در عرصه ورزش است


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تحکیم هنجارهای فرهنگی، ارزشی و اخلاقی را مهمترین رویکرد در عرصه ورزش دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد فروغی صبح سه شنبه در جلسه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به موضوع مهم اخلاق در ورزش اظهار کرد: مبحث اخلاق ورزشی و ترویج فرهنگ پهلوانی در میان جامعه ورزش، موضوعی بسیار مهم و کلیدی است که می بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: خوشبختانه ما در کشوری زندگی می کنیم که با توجه به ارزش های دینی و ملی آن، رعایت اصول اخلاقی همواره در تمامی اعصار در نزد مردم از جایگاه بالایی برخوردار بوده است.

فروغی ادامه داد: ما به عنوان مسئول در کنار مربیان باید این موضوع را به ورزشکار منتقل کنیم که پایبندی به اصول اخلاقی به مراتب مهم تر و ارزشمندتر از حتی کسب مدال های قهرمانی است.

وی عنوان کرد: البته که کسب مدال و رسیدن به عناوین قهرمانی از اهداف اصلی و طبیعی هر ورزشکاری است، اما باید پیش از آن و در رده های سنین پایه این مهم در جامعه ورزش فرهنگ سازی و نهادینه شود که رعایت ارزشهای اخلاقی مهم تر از هر چیز دیگری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: این که امروز و بعد از گذشته دهه ها همچنان می بینیم پر رنگ ترین نام در ورزش کشور ما مرحوم جهان پهلوان تختی است، بخاطر ویژگی های اخلاقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحکیم هنجارهای فرهنگی و اخلاقی مهمترین رویکرد در عرصه ورزش است

تحکیم هنجارهای فرهنگی و اخلاقی مهمترین رویکرد در عرصه ورزش است