مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-08سياسي

وعده تکمیل 2 سد «آبسرده» و «مخملکوه» ظرف 2 سال آینده


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: دو پروژه سدسازی «آبسرده» و «مخملکوه» از پروژه های اضطراری وزارت نیرو هستند که در دو سال آینده باید به اتمام برسند.

- خرم آباد- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: دو پروژه سدسازی آبسرده و مخملکوه از پروژه های اضطراری وزارت نیرو هستند که در دو سال آینده باید به اتمام برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داریوش حسن نژاد در سخنانی با اشاره به اینکه اولین استانی هستیم که برنامه آماربرداری دوره سوم را به تأیید وزارت نیرو و مدیریت منابع آب رسانده ایم، اظهار داشت: این برنامه پایه گذار سایر برنامه ها در تخصیص آب است.

وی افزود: خوشبختانه ما در حوضه کرخه تخصیص آب را به نتیجه مطلوبی رسانده ایم و موفق به اخذ تخصیص همه طرح های شرکت شدیم، از سوی دیگر در بحث تأمین آب شرب پایدار برای اکثر شهرهای استان، سدهایی را پیش بینی کرده ایم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان، گفت: سد چولهول برای شهرستان پلدختر، ده پهلوان و دلفان در شهرستان دلفان، سد آبسرده برای شهرستان بروجرد، سد مخملکوه برای شهرستان خرم آباد، سد ماربره برای شهرستان دورود و سد کمندان برای تأمین آب شرب پایدار دو شهرستان ازنا و الیگودرز در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده تکمیل 2 سد «آبسرده» و «مخملکوه» ظرف 2 سال آینده

وعده تکمیل 2 سد «آبسرده» و «مخملکوه» ظرف 2 سال آینده