مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-02اجتماعي

افتتاح 101 پروژه در هفته ملی محیط زیست


ییس سازمان حفاظت محیط زیست از افتتاح 101 پروژه و برگزاری جایزه ملی محیط زیست بعد از 5 سال وقفه در هفته محیط زیست امسال خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به افتتاح بیش از صد پروژه در هفته محیط زیست امسال اظهار کرد: این پروژه ها در 18 استان کشور و در حوزه های مختلف از جمله احداث تصفیه خانه فاضلاب، ارتقای سیستم کنترل آلودگی هوا، اجرای سیستم مکانیزه کنترل گرد و غبار، ایستگاه سنجش آلودگی هوا، سیستم پایش برخط آلایندگی هوا در خروجی دودکش ها، پاسگاه محیط بانی، ساختمان اداری، ایستگاه پایش کیفی هوا برای سنجش ذرات معلق، استقرار چرخه گردش متان، ساختمان موزه تنوع زیستی، تبدیل بی سیم آنالوگ به دیجیتال، نمایشگر اطلاع رسانی کیفیت هوا و افتتاح کلینیک رادیولوژی حیات وحش افتتاح می شوند.

  وی درخصوص هزینه اجرای این پروژه ها گفت: ارزش ریالی این پروژه ها افزون بر ده هزار و سی و شش میلیارد و شصت و دو میلیون ریال است.

ضمن اینکه بیش از یکصد و یک میلیون و ششصد و پنجاه و هفت هزار و پانصد یورو و یکصد و سه میلیون و نود و سه هزار و پانصد دلار نیز برای بهره برداری از این پروژه ها هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 101 پروژه در هفته ملی محیط زیست

افتتاح 101 پروژه در هفته ملی محیط زیست