مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 22:202023-06-18بين الملل

مشاور اسد: دموکراسی، پوششی برای آدمکشی های غرب است


مشاور ویژه رییس جمهور سوریه با اشاره به کشتار میلیونها انسان در سراسر جهان توسط آمریکا و کشورهای غربی، تأکید کرد که دموکراسی فقط سرپوشی برای این جنایات غربیهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بثینه شعبان، مشاور ویژه بشار اسد رییس جمهور سوریه امروز یکشنبه از استانداردهای دوگانه آمریکا و کشورهای غربی که به بهانه حقوق بشر استفاده می شود، به شدت انتقاد کرد.

شعبان در جریان سخنرانی در یک همایش مربوط به حقوق بشر که به صورت مجازی در چین برگزار شد، گفت: غرب پس از جنگ جهانی دوم این ایده را به وجود آورد که تنها قدرتی بود که نازیسم را از بین برد و در این زمینه نقش اتحاد جماهیر شوروی را که 20 میلیون نفر از شهروندانش را در این مسئله از دست داد، از یاد برد.

آمریکا و غرب در سوریه جنایات بسیاری مرتکب شدند؛ از کشتار مردم بی گناه گرفته تا اعمال تحریمهای ظالمانه که همچنان به قوت خود پابرجاست.

آمریکا در کنار غارت و فروش نفت سوریه، به تازگی طرح جدیدی برای سازماندهی عناصر مخالف دولت سوریه طراحی کرد تا بتواند به اشغالگری خود ادامه دهد.

 طرح آمریکا بازتولید نیروهای الصحوه در سوریه با هدف تقویت آنها علیه ارتش این کشور و پایه گذاری نبردهای جدید در این کشور با حضور همه طرف های درگیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور اسد: دموکراسی، پوششی برای آدمکشی های غرب است

مشاور اسد: دموکراسی، پوششی برای آدمکشی های غرب است