مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-15سياسي

مدیران یا از جای دیگری آمدند یا مناسبات مدیریت فرهنگی را نمی دانند!


گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - حنانه فقیه منزه؛ صداوسیما به جهت نداشتن تعریف مشخص از سلبریتی، در برخورد با آن ها دچار سردرگمی شده و سلبریتی نیز به دلیل نبود قوانین و مقررات مشخص، - مدیران یا از جای دیگری آمدند یا مناسبات مدیریت فرهنگی را نمی دانند! عدم توجه پژوهشکده های فرهنگی و صداوسیما به مسئله قانون گذاری و سیاست گذاری در حیطه سلبریتی از جمله موضوعاتی است که مشکلاتی را در مدیریت سلبریتی برای صداوسیما و حتی برخی مواقع برای سلبریتی، به وجود آورده است.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - حنانه فقیه منزه؛ صداوسیما به جهت نداشتن تعریف مشخص از سلبریتی، در برخورد با آن ها دچار سردرگمی شده و سلبریتی نیز به دلیل نبود قوانین و مقررات مشخص، چارچوب روشنی برای رفتار های اجتماعی و تعامل با صداوسیما ندارد.

در همین خصوص با عباس قائمی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق، به گفتگو نشستیم.

سلبریتی چگونه و با چه روندی متولد می شود؟ در همه جای دنیا وقتی رسانه جمعی شکل می گیرد بحث فرهنگ شهرت مطرح می شود.

شهرت به این شکل که در حال حاضر با آن مواجه هستیم، قبل از رسانه های جمعی وجود نداشته و قابل طرح نبوده است.

انتهای شهرت این بوده که مثلا اشعاری دهان به دهان منتقل می شده و افراد مشهور تنها سیاستمداران و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران یا از جای دیگری آمدند یا مناسبات مدیریت فرهنگی را نمی دانند!

مدیران یا از جای دیگری آمدند یا مناسبات مدیریت فرهنگی را نمی دانند!