مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-01دانش

توجه به مسائل روز و استفاده از فناوری های نو در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی


رییس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی گفت: توجه به نکات فناورانه و کاربرد به روزترین تجهیزات و ابزارهای هوشمند در بدنه و زیرساخت دانشگاه از ویژگی های دانشگاه جامع انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حسین قدیانی رییس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی گفت: از خصوصیات این دانشگاه می توان به توجه به نکات فناورانه و کاربرد به روزترین تجهیزات و ابزارهای هوشمند در بدنه و زیرساخت دانشگاه اشاره کرد، تا دانشجوی ما بتواند متناسب با نیاز خود با رویکردی کاملا متفاوت در این دانشگاه به ادامه تحصیل بپردازد.

وی افزود: تیم های مختلف باتوجه به ماموریت و مساله مورد نظر که به فراخور اقلیم، شرایط استان و حوزه تخصصی مورد نیاز است دسته بندی می شوند که با آموزش های لازم با محوریت شعار دانشگاه که حول تحول گرایی، نوآوری و تمدن سازی بنا نهاده شده است به سمت نقطه ایده آل به حرکت خود ادامه می دهند.

رییس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی افزود: در کنار تیم های اجرایی یک تیم نظارتی هم بر روند اجرا و محتوای علمی و آموزشی و ارزیابی های لازم نظارت خواهد داشت، و می تواند شبیه به کنکور ذیل سازمان سنجش آزمون اختصاصی برگزار گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مسائل روز و استفاده از فناوری های نو در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

توجه به مسائل روز و استفاده از فناوری های نو در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی