مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-21اقتصادي

«دوشنبه» میزبان همایش تجاری و اقتصادی تاجیکستان و کره جنوبی


در چارچوب همایش تجاری و اقتصادی تاجیکستان و کره فرصت های اقتصادی و همچنین فضای سرمایه گذاری تاجیکستان برای سرمایه گذاران کره جنوبی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، به ابتکار کمیته دولتی سرمایه گذاری و مدیریت اموال دولتی تاجیکستان در همکاری با سفارت کره جنوبی در شهر دوشنبه همایش تجاری و اقتصادی دو کشور برگزار شد.

این همایش با مشارکت بیش از 150 شرکت کننده از جمله روسا و نمایندگان نهادهای دولتی، بخش اقتصاد از جمله در حوزه صنعت، انرژی، کشاورزی، گردشگری، بهداشت، فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی و خدمات دو کشور شرکت کردند.

در جریان این همایش فرصت های اقتصادی تاجیکستان در زمینه صنعت، انرژی، گردشگری، امور بانکی و همچنین فضای سرمایه گذاری معرفی شد.

سعدی قادرزاده رییس کمیته دولتی سرمایه گذاری و مدیریت اموال دولتی تاجیکستان جذب و آشنایی سرمایه گذاران و کارآفرینان کره ای با فرصت های سرمایه گذاری این کشور و همچنین گسترش روابط سرمایه گذاری و تجاری، فرصت های ایجاد روابط مستقیم بین بخش خصوصی دو کشور، ایجاد بنگاه های مشترک صنعتی را از اهداف این همایش عنوان کرد.

در چارچوب این همایش همچنین مذاکرات دوجانبه در قالب تجارت با تجارت انجام شد و اسنادی در زمینه مشارکت بین سرمایه گذاران و دوایر تجاری دو کشور به امضا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دوشنبه» میزبان همایش تجاری و اقتصادی تاجیکستان و کره جنوبی

«دوشنبه» میزبان همایش تجاری و اقتصادی تاجیکستان و کره جنوبی