مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 20:002023-06-07سياسي

لزوم تبدیل جشنواره جان فدا به رویداد ملی / کمبود بودجه فرهنگی، مشکل دانشگاه ها


آیین تجلیل از برگزارکنندگان جشنواره جان فدا با حضور تشکل های دانشجویی و برخی از مسئولان در دانشگاه شهید مهاجر اصفهان برگزار شد.

- ایسنا/اصفهان آیین تجلیل از برگزارکنندگان جشنواره جان فدا با حضور تشکل های دانشجویی و برخی از مسئولان در دانشگاه شهید مهاجر اصفهان برگزار شد.

زهرا شیخی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این آیین که عصر امروز چهارشنبه 17 خرداد در دانشگاه فنی و حرفه ای شهید مهاجر برگزار شد، با اشاره به اینکه کار برای شهدا، کارویژه ای است که هرکسی فاعل آن نمی شود، اظهار کرد: لذا ما به دانشجوبانی که این مسئولیت را بر عهده گرفتند افتخار می کنیم و شما نیز باید برای انجام این مسئولیت بر خود ببالید.

وی افزود: نسل قبل جنگ را به طور کامل لمس کرد، اگرچه شاید این شرایط برای جوان و دانشجوی امروز دور باشد، اما جوان امروز شهیدی را دید و بدرقه کرد که یک تنه راه همه همرزمان خود را رفت و فضای شهادت را در جامعه ایجاد کرد، تشییع پیکر حاج قاسم نشان دهنده ارتباط نسل جدید جوانان با قهرمانی از جنس ایثار و شهادت بود.

نماینده اصفهان در مجلس با بیان اینکه وظیفه ما بعد از شهدا بسیار سنگین است و اگر کوتاهی کنیم کسانی هستند که این وظیفه را بر دوش بکشند، گفت: باید به خود و این وظیفه افتخار کنیم، امام خمینی در پاسخ به اعتراض یکی از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبدیل جشنواره جان فدا به رویداد ملی / کمبود بودجه فرهنگی، مشکل دانشگاه ها

لزوم تبدیل جشنواره جان فدا به رویداد ملی / کمبود بودجه فرهنگی، مشکل دانشگاه ها