مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 20:202023-06-08سياسي

بسیج تمام امکانات برای امدادرسانی به سیل زدگان گرمی


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از بسیج تمام امکانات مجموعه سپاه و بسیج استان اردبیل برای حضور در مناطق سیل زده شمال استان اردبیل خبر داد.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از بسیج تمام امکانات مجموعه سپاه و بسیج استان اردبیل برای حضور در مناطق سیل زده شمال استان اردبیل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر پنجشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت سیل گرمی اظهار کرد: از همان ساعات اولیه وقوع سیل نیروهای جهادی سپاه و بسیج در منطقه سیل زده گرمی، انگوت و بیله سوار حاضر شده تا یاریگر اهالی منطقه باشند.

وی تصریح کرد: مجموعه سپاه و بسیج استان با صد درصد امکانات در منطقه حاضر شده تا به کشاورزان، دامداران و روستاییان در ابعاد مختلف امدادرسانی کرده و خانه های آنها را که پر از گل و لای شده بود از آثار و بقایای سیل ویرانگر مورد صیانت و محافظت قرار دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: همچنان بخش عظیمی از نیروهای جهادی ما با تجهیزات و امکانات خدمات رسانی در منطقه حاضر هستند و در برخی از روستاها تهیه و توزیع بسته های غذایی، آب معدنی و سایر امدادرسانی ها با همراهی مجموعه های هلال احمر و فرمانداری شهرستان گرمی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تمام امکانات برای امدادرسانی به سیل زدگان گرمی

بسیج تمام امکانات برای امدادرسانی به سیل زدگان گرمی