مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-12سياسي

رونق پروازهای همدان با ورود هواپیماهای جدید به کشور


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از رونق پروازهای همدان با ورود هواپیماهای جدید به کشور خبر داد و گفت: با قول سازمان هواپیمایی کشور سفرهای هوایی همدان بعد از سفر حجاج ادامه خواهد داشت و پیگیریم هواپیما برای همدان خریداری شود.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ورود یک سرمایه گذار در ساخت قطعات موتور هواپیما در همدان اظهارکرد: با ورود این سرمایه گذار تجهیزات هواپیمایی در همدان تولید می شود، صنعتی که در آن مهندسی معکوس شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم برای رونق فرودگاه همدان و احداث کارخانه بازیافت هواپیما که در حال حاضر در میانه راه هستیم از این ظرفیت استفاده کنیم که قطعا توسعه استان را به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در پاسخ به اینکه متاسفانه همدان پروازهای دائمی ندارد چقدر از سوی شما پیگیری رونق در پروازها را داریم و اینکه سهمی از هواپیماهای جدید برای استان داشته باشیم؟ گفت: با سازمان هواپیمایی کشور صحبت هایی در این زمینه داشتیم و از آنجا که بیش از 60 هواپیما با ظرفیت های کوچک تر وارد کشور می شود؛ قول دادند از این ظرفیت ها برای همدان هم استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق پروازهای همدان با ورود هواپیماهای جدید به کشور

رونق پروازهای همدان با ورود هواپیماهای جدید به کشور