مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-11دانش

نشریه «فـرهـنـگ پـویـا» منتشر شد


پنجمین شماره نشریه دانشجویی«فرهنگ پویا»؛ فصلنامه علمی ـ عمومی انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد منتشر شد.

- پنجمین شماره نشریه دانشجویی فرهنگ پویا ؛ فصلنامه علمی ـ عمومی انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، تأثیــر فــن هــای شــکاف هوایــی بــر خنــک کــردن ســیم پیــچ هــا در یــک موتــور القایــی ، تجزیه و تحلیل جریان حرارتی در موتور القایی ، انتقال تجربه/ مصاحبــه بــا یکی از شــرکت های تولید محصــولات پزشــکی و ورزشــی کــه ســنجش تــوان انســان بــا تجهیــزات مکانیکــی و ورزشــی را یــدک می کشد ، تازه های علمی/ آرتمیس، میزبانی ماه از اولین فضانورد زن و نخستین فرد رنگین پوست ، آیا انسان به ماه بازمی گردد؟ ، چه فضاپیماهایی در برنامه آرتمیس به کار می روند؟ ، برنامــه آرتمیــس چگونــه بــه وجــود آمــد؟ ، معرفی نرم افزار 360 FUSION از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.

محمد جواد هادیان ـ سردبیر نشریه فرهنگ پویا در بخشی از مطلب سخن سردبیر نوشته است: حمد و سپاس ایزد منان را که با الطاف بیکران خود این توفیق را به ما ارزانی داشت تا بتوانیم در راه ارتقای دانش عمومی و فرهنگی این مرز و بوم در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه «فـرهـنـگ پـویـا» منتشر شد

نشریه «فـرهـنـگ پـویـا» منتشر شد