مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:052023-05-30حوادث

اجرای مرحله دوم طرح رعد در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای مرحله دوم طرح رعد در استان خبر داد.

- به گزارش، سردار دوستعلی جلیلیان، صبح امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره اجرای دومین مرحله از طرح رعد استانی با هدف تأمین امنیت شهروندان توسط پرسنل نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان، افزود: طی عملیات های منسجم و برق آسا در اقصی نقاط استان، در مجموع تعداد 750 نفر از انواع متهمین دستگیر شدند که در این بین، تعداد 16 باند سازمان یافته جرایم اعم از سارقین مسلح، اشرار و مخلین نظم و امنیت وجود داشتند که توسط همکاران ما متلاشی شدند.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح، تعداد 82 قبضه انواع سلاح های غیرمجاز جنگی در این طرح کشف و ضبط شده و تعداد 200 تیر راکت جنگی برای اولین بار در استان طی رصد و اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط همکاران ما در پلیس اطلاعات کشف و ضبط شد.

جلیلیان تصریح کرد: بیش از یک تن مواد مخدر نیز در طول اجرای این طرح، کشف و ضبط شده و در این رابطه 60 نفر از قاچاقچیان خرد و کلان نیز دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: بیش از 500 نفر از معتادین متجاهر در این طرح جمع آوری شدند و هزار و 500 نفر از متهاجر انی که از مرز گذر کرده بودند توسط نیروی های پلیس دستگیر شدند، ارزش ریالی کلیه اموال مسروقه کشف شده در این طرح بیش از 32 میلیارد تومان برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله دوم طرح رعد در سیستان و بلوچستان

اجرای مرحله دوم طرح رعد در سیستان و بلوچستان