مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 19:012023-06-14اقتصادي

شکستگی خط 1400 میلی متری انتقال آب به شهر اصفهان مهار شد


حسین اکبریان مدیرعامل آبفای استان اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یکی از خطوط انتقال آب از سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ به سه منبع 40 هزار مترمکعبی هزار جریب به دلیل فرسودگی دچار شکستگی شد.

وی افزود: با تلاش بی وقفه نیروهای فعال و متخصص در صنعت آبفا، حادثه بدون ایجاد کوچک ترین خللی در امر آبرسانی به مردم در شهر اصفهان مهار شد.

   اکبریان در خصوص چگونگی مهار این حادثه بیان کرد: پرسنل واحد بهره برداری خطوط انتقال با مهارت و تخصص مثال زدنی با بهره مندی از ظرفیت دیگر خطوط انتقال آب، مانع از کاهش ذخیره آب در منابع هزار جریب شدند و این عوامل منجر به تأمین پایدار آب شرب مردم باوجود وقوع حادثه در خط انتقال آب به قطر 1400 میلی متر شد.

   مدیرعامل آبفای استان اصفهان تصریح کرد: این حادثه 9 صبح 22 خرداد ماه جاری رخ داد و ساعت 8 صبح 23 خرداد، در کمتر از 24 ساعت، مهار شد و فرسودگی خطوط انتقال آب مهم ترین عامل وقوع آن بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، قدمت و فرسودگی شبکه های آب و فاضلاب در شهر اصفهان با عمر40 تا50 سال، خوردگی شبکه ها و اثرات فرونشست زمین باعث تشدید حوادث شکستگی خطوط و ایجاد فروچاله و بروز خسارت به معابر و خیابان ها و اختلال در تردد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستگی خط 1400 میلی متری انتقال آب به شهر اصفهان مهار شد

شکستگی خط 1400 میلی متری انتقال آب به شهر اصفهان مهار شد