مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 21:412023-06-20سياسي

نفس های آخر هژمونی آمریکا و جایگاه ایران در مناسبات هندسه جدید قدرت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار ابوالفضل شکارچی عصر امروز(سه شنبه 30 خرداد) در نشست صمیمانه با مدیران و مسئولان رسانه های آذربایجان شرقی اظهار داشت: آذربایجان همواره در طول تاریخ یکی از دژهای مستحکم و تسخیرناپذیر مقابل هجوم فرهنگ بیگانه بوده و به عنوان یکی از پایگاه های مذهبی، بزرگان زیادی را در ادوار مختلف تاریخی به کشور معرفی کرده و در بزنگاههای خاص به خوبی نقش تاریخی خود را بازی کرده است.

  وی افزود: فهرست بلندبالای مشاهیر و بزرگان آذربایجان در قبل و بعد از انقلاب، تردیدی باقی نگذاشته است که این استان، از چه موقعیت خطیری برخوردار است.

سردار شکارچی اضافه کرد: تنها اشاره به مشاهیری چون علامه محمدتقی جعفری، علامه طباطبایی، قاضی طباطبایی، میرزا جواد آقا ملکی تبریزی، استاد شهریار کافیست تا بدانیم این بزرگان چه خدمات ارزنده ای را به ایران و اسلام ارائه کرده اند.

آذربایجان در پیش و پس از انقلاب هم دین خود را به ایران و اسلام ادا کرده و همواره در خط مقدم مبارزه با استبداد داخلی پهلوی و پس از آن مقابله با ضدانقلاب و اشرار بوده است.

  معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح یادآور شد: آذربایجان تاریخی سراسر عزت و مقاومت و ولایتمداری دارد که در پرتو آن، شهدای بزرگی مانند برادران مهدی و حمید باکری، حسن باقری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفس های آخر هژمونی آمریکا و جایگاه ایران در مناسبات هندسه جدید قدرت

نفس های آخر هژمونی آمریکا و جایگاه ایران در مناسبات هندسه جدید قدرت