مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-01بين الملل

هک گسترده «آیفون» دیپلمات های خارجی در روسیه توسط سیا


«سیا» بدافزاری را روی هزاران گوشی های «آیفون» شهروندان روس و دیپلمات های خارجی مستقر در روسیه نصب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرویس امنیت فدرال روسیه از افشای برنامه محرمانه سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در هک گسترده گوشی های تلفن همراه در روسیه خبر داد.

رسانه های روسیه روز پنجشنبه (امروز) از بیانیه نهاد اطلاعاتی فدرال این کشور درباره هک گسترده گوشی های تلفن همراه در روسیه توسط آمریکایی ها خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه راشاتودی ، سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) بدافزاری را روی هزاران گوشی تلفن همراه آیفون شهروندان روس و دیپلمات های خارجی مستقر در روسیه نصب کرد.

به روایت این نهاد، سرویس امنیت فدرال در عملیاتی مشترک با سرویس حفاظت فدرال روسیه عملیات شناسایی نهادهای اطلاعاتی آمریکایی را که با استفاده از تجهیزات تلفن همراه اپل انجام می شد، برملا کنند.

سرویس حفاظت فدرال روسیه یک نهاد دولتی فدرال است که مسئول حفاظت از مقام های عالی رتبه شامل رییس جمهور و همچنین برخی املاک خاص است.

طبق روایت سرویس امنیت فدرال روسیه، ارزیابی سازمان زیرساخت های مخابراتی نشان از ناهنجاری در عملکرد برخی از آیفون ها در نتیجه یک برنامه مخرب است که از آسیب پذیری های نرم افزاری سازنده (آیفون) اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هک گسترده «آیفون» دیپلمات های خارجی در روسیه توسط سیا

هک گسترده «آیفون» دیپلمات های خارجی در روسیه توسط سیا