مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:562023-06-13سياسي

بیش از 60 درصد کودکان کار در ایران از اتباع هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهری سادات موسوی شامگاه دوشنبه در آیین رونمایی از مستند منفی 14 که در سینما بهمن قزوین با حضور محمود علی گو مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری قزوین و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: عدم آموزش صحیح اجتماع پذیری در نظام آموزشی مشکلات عدیده ای را در حوزه آسیب های اجتماعی به وجود آورده است.

وی ادامه داد: بیش از 60 درصد از کودکان کار و خیابان را اتباع خارجی تشکیل می دهند و سازمان بهزیستی کشور متولی امر ساماندهی کودکان کار در کشور است.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی تصریح کرد: تا قوانین و سیاست گذاری ها در حوزه اتباع اصلاح نشود نمی توان به صورت جدی و عمقی به مقوله ساماندهی کودکان کار و خیابان پرداخت.

این مقام مسئول عدم همکاری دستگاه های متولی امر را از دیگر دلایل عقب ماندگی در حوزه رسیدگی به معضلات و آسیب های اجتماعی دانست و عنوان کرد: در هنگام بررسی معضلات اجتماعی دستگاه های حاکمیتی متولی امر در تقابل با یکدیگر قرار می گیرند که موجب ضعف و عقب ماندگی در حوزه ساماندهی آسیب های اجتماعی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 60 درصد کودکان کار در ایران از اتباع هستند

بیش از 60 درصد کودکان کار در ایران از اتباع هستند