مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-17اقتصادي

آنالیز اقدامات مسئولان در فردوس/تحقق میلیاردی مطالبه های مردمی


فرماندار شهرستان فردوس با اشاره به اقدامات مسئولان در شهرستان فردوس، گفت: در حوزه درمان خدمات مطلوبی در پاسخ به مطالبه های مردمی انجام شده است.

- مهدی روشن در گفت و گو با مهر با اشاره به مشکلات و مطالبه های مردمی در شهرستان فردوس بیان کرد: خوشبختانه طی سال جاری با تلاش مسئولان استانی و شهرستانی گام های بزرگی برای پاسخ به درخواست های مردمی برداشته شده است.

وی ادامه داد: تحقق دستگاه ام آر آی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان، افتتاح و بهره برداری از دستگاه رادیولوژی دیجیتال با اعتبار دو میلیارد و 700 میلیون تومان و افتتاح کلینیک ناباروری امید و آزمایشگاه PCR بیمارستان حضرت رسول با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از جمله اقدامات انجام شده است.

روشن کلنگ زنی آزمایشگاه و دو واحد ساختمان زیست پزشکی در فردوس با اعتبار یک میلیارد تومان را از دیگر خدمات ارائه شده دانست و افزود: افتتاح هنرستان پسرانه بهیاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و مقدمات راه اندازی بخش شیمی- درمانی در بیمارستان حضرت رسول (ص) از دیگر اقدامات انجام شده است.

فرماندار فردوس با اشاره به مشکلات مردم در حوزه آب بیان کرد: مطالعات تصفیه خانه فاضلاب شهری به سرعت در دست پیگیری بوده و اعتبار خوبی در سال 1402 به آن تخصیص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنالیز اقدامات مسئولان در فردوس/تحقق میلیاردی مطالبه های مردمی

آنالیز اقدامات مسئولان در فردوس/تحقق میلیاردی مطالبه های مردمی