مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-03سياسي

مکتب امام خمینی (ره) پیام انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مکتب امام خمینی (ره) فراتر از مرزهای جغرافیایی، پیام انقلاب اسلامی ایران را به جهان مخابره کرده است.

- اردبیل-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مکتب امام خمینی (ره) فراتر از مرزهای جغرافیایی، پیام انقلاب اسلامی ایران را به جهان مخابره کرده است.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت وگو باخبرنگار مهر ، با تسلیت فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، در سخنانی اعتقاد و ایمان راسخ به خداوند را از ویژگی های بارز حضرت امام خمینی (ره) بیان و اظهار کرد: امام راحل (ره) قوانین شریعت را بستر حرکت خود قرار داده و بر این امر اعتقاد داشت که خداوند قانون و سنتی که برای بشریت به ودیعه گذاشته، امکان اداره جامعه را دارد.

وی افزود: تحقق عدالت اجتماعی شاخصه اصلی مکتب امام خمینی (ره) بود و بر این امر اعتقاد داشت که اگر عدالت در جامعه رعایت شود، حکومت داری نتیجه موفقیت آمیزی با خود به همراه داشته و پیشرفت و آبادانی همه جانبه کشور محقق خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بر همراهی سیاست و دیانت در مکتب امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) در برهه ای از زمان که تمام اندیشمندان جهان حتی اندیشمندان اسلامی به آن سمت حرکت می کردند که دین از عرصه اجتماعی بشر رخت بربسته، پا به عرصه مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب امام خمینی (ره) پیام انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد

مکتب امام خمینی (ره) پیام انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد