مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:422023-06-17اجتماعي

پیش بینی حضور 80 هزار زائر گیلانی در پیاده روی اربعین حسینی


استاندار گیلان با اشاره به حضور احتمالی 50 هزار زائر گیلانی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی در سال گذشته گفت: امسال پیش بینی می شود این رقم نزدیک به 70 تا 80 هزار زائر اعزامی از استان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه مردم گیلان همواره حضوری پرشور در راهپیمایی اربعین حسینی داشتند، اظهار کرد: راهپیمایی اربعین یکی از فضیلت های مهم است که نصیب هر فردی نشده و به نوعی یک زیارت برای رسیدن به معبود است.

وی با اشاره به حضور 50 هزار زائر گیلانی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی در سال گذشته گفت:  امسال پیش بینی می شود این رقم نزدیک به 70 تا 80 هزار زائر اعزامی از استان برسد.

استاندار گیلان با تأکید بر اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص اعزام زوار گیلانی به کشور عراق در ایام اربعین حسینی بیان کرد: گرچه سال گذشته مشکلاتی در مرزها برای حضور زائران در مراسم اربعین حسینی بروز کرد، اما با حضور وزیر محترم کشور و سایر مسؤولان این مسائل برطرف شد و امیدواریم که امسال حضور زائران باشکوه هر چه بیشتر انجام شود.

عباسی با اشاره به آمادگی گیلان در اعزام زوار به مراسم پیاده روی اربعین حسینی بیان کرد: سال گذشته حضور مردم در این کنگره عظیم معنوی بسیار باشکوه بود و پیش بینی می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حضور 80 هزار زائر گیلانی در پیاده روی اربعین حسینی

پیش بینی حضور 80 هزار زائر گیلانی در پیاده روی اربعین حسینی