مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-19بين الملل

همسر زلنسکی خواستار کمک رژیم صهیونیستی به اوکراین شد


همسر رییس جمهور اوکراین در دیدار با رییس رژیم صهیونیستی و همسرش در تل آویو خواستار کمک این رژیم به اوکراین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اولنا زلنسکا همسر ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در اولین دیدار از سرزمین اشغالی با میخال هرتزوگ همسر رییس رژیم صهیونیستی دیدار کرد و خواستار کمک این رژیم به اوکراین شد.

روزنامه تایمز اسراییل گزارش کرد، زلنسکا امروز (دوشنبه) با اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی و همسرش میخال هرتزوگ در تل آویو دیدار کرد.

در شرایطی که ولودیمیر زلنسکی در دوران زمامداری خود بخشی از سرزمین اوکراین را در نبرد با روسیه از دست داده است، همسرش دست به کار شده و با رهبران جهان برای بحث در خصوص حمایت بشردوستانه از اوکراین دیدار کرده است.

طبق بیانیه دفتر ریاست رژیم صهیونیستی، زلنسکا و هرتزوگ در صدد هستند تا در دیدار با یکدیگر بر موضوعات بشردوستانه با تأکید بر درمان پس از سانحه برای کودکان و نوجوانان  متمرکز شوند .

همسر ولودیمیر زلنسکی از زمان آغاز جنگ روسیه و اوکراین، سفرهای زیاید به کشورهای مختلف انجام داده و با مقام های آمریکایی، انگلیسی و دیگر کشورها دیدار کرده است.

همسر رییس جمهور اوکراین ماه گذشته با سفر به سئول با رییس جمهور کره جنوبی دیدار داشت و خواستار کمک این کشور در زمینه ارائه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر زلنسکی خواستار کمک رژیم صهیونیستی به اوکراین شد

همسر زلنسکی خواستار کمک رژیم صهیونیستی به اوکراین شد