مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-16سياسي

امام جمعه بندر ماهشهر: جهادسازندگی در دولت اصلاحات جوان مرگ شد


نهاد انسان ساز جهادسازندگی در سال 1379 و در دولت اصلاحات جوان مرگ شد و در حالی که رهبر معظم انقلاب بارها به آن دولت هشدار دادند اما به هشدارهای ایشان توجه ای نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، حجت الاسلام کاظم سلامت نژاد ظهر امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه بندر ماهشهر با گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: آنچه باعث خوشبختی جوانان می شود، ازدواج با هزینه کم و در مسیر اهل بیت (ع) است.

وی با اشاره به اهمیت تزریق امید به جامعه افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، امام راحل (ره) در بحران های امنیتی، نظامی و سیاسی دهه 60 خم به ابرو نیاورد اما اکنون برخی از مؤمنان به جای اینکه به همدیگر امید دهند، ناامیدی را تزریق می کنند.

امام جمعه بندر ماهشهر اضافه کرد: هر کدام از ما در جامعه اسلامی وظایفی را بر عهده داریم که بالاترین آن، حفظ و حراست از دین و امید دادن به جامعه است، بنابراین ما باید با امید زندگی کرده و به جامعه امید تزریق کنیم.

وی بیان کرد: در سنوات گذشته کارهای طوری انجام شده که اکنون با مشکلاتی درگیر هستیم اما باید حواسمان باشد که با استفاده از تقویت امید و ایمان، اصل نظام را تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندر ماهشهر: جهادسازندگی در دولت اصلاحات جوان مرگ شد

امام جمعه بندر ماهشهر: جهادسازندگی در دولت اصلاحات جوان مرگ شد