مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-07حوادث

استفاده از کدام داروها در عربستان ممنوع است؟


زائران عربستان از حمل برخی داروهای گیاهی که از نظر ظاهری شباهت زیادی با مواد مخدر دارند مانند شیرین بیان با توجه به اینکه برای پلیس عربستان ناشناخته است، - خودداری کنند.

چنانچه از زائری مواد مخدر و روانگردان به هر میزان کشف شود، ممنوع الخروج خواهد شد.

رییس پلیس پیشگیری کشور حمل و استفاده از انواع داروهای آرام بخش، خواب آور و حاوی کدیین در کشور عربستان را ممنوع اعلام کرد و گفت: زائران از حمل برخی داروهای گیاهی مانند شیرین بیان هم خودداری کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار رضا بنی اسدی فر با اشاره به اهمیت عملیات بزرگ اعزام زائران خانه خدا اظهار داشت: همکارانم در پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری انتظامی کشور با برنامه ریزی های انجام شده در آمادگی کامل برای تامین امنیت زائران در 2 مرحله اعزام و بازگشت از سرزمین وحی قرار دارند.

  وی با اشاره به اینکه اعزام زائران حج تمتع در سال جاری از تاریخ سوم خرداد همزمان با حماسه آزادسازی خرمشهر آغاز شده و به مدد الهی سوم مرداد ماه پایان خواهد یافت، افزود: 21 ایستگاه پروازی شامل فرودگاه های امام خمینی (ره)، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، تبریز، چابهار، زاهدان، ساری، شیراز، کرمان، گرگان، قشم، مشهد، همدان، یزد، زنجان و رشت پذیرای زائران خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از کدام داروها در عربستان ممنوع است؟

استفاده از کدام داروها در عربستان ممنوع است؟