مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-14اقتصادي

دلیل گرانی گوشت قرمز مشخص شد


رییس اتحادیه گوشت گوسفندی در مورد دلایل گرانی اخیر گوشت گوسفندی گفت: بارش و رویش خوبی در مناطق غرب کشور داریم و علوفه در صحرا به صورت رایگان موجود است اما مناسبت هایی مانند عید قربان در پیش است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، گوشت قرمز در روزهای اخیر گران شده است به طوری که رصد قصابی های مرکز شهر نشان می دهد در یک هفته اخیر هر کیلو گوشت گوساله تا 30 هزار تومان گران تر شده و از 360 هزار به 390 هزار تومان افزایش یافته است.

گوشت گوسفندی افزایش قیمت کمتری داشته است.

قصابان عامل این گرانی اخیر را نزدیکی عید قربان می دانند و می گویند دامداران دام های خود را برای عید قربان نگه داشته اند و عرضه دام در بازار خیلی کاهش یافته است.

یکی از قصابان مرکز شهر تهران ضمن انتقاد از وضعیت بازار گوشت به همشهری آنلاین گفت: وضعیت بازار اصلا خوب نیست و تقاضا به میزان زیادی کاهش یافته است.

وی در ادامه بیان کرد: یک زمان ما هر روز 6 لاشه می آوردیم و هر 6 لاشه را همان روز می فروختیم اما الان فروش ما از نصف هم کمتر شده است البته این را هم بگویم که ما 65 سال است در این شغل و این منطقه هستیم و چون خیلی از مردم ما را می شناسند و مشتری ما هستند هنوز فروشمان نسبت به مغازه های دیگر بهتر است وگرنه خیلی ها را می شناسیم که در یک روز یک لاشه هم نمی فروشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل گرانی گوشت قرمز مشخص شد

دلیل گرانی گوشت قرمز مشخص شد