مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:252023-05-31سياسي

ساختمان گمرک های قدیمی هرمزگان مرمت می شوند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: با همکاری گمرکات استان، ساختمان گمرک های قدیمی استان مرمت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد محسنی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان امروز اظهار کرد: در نشستی که با حسین سعیدی ناظر گمرکات استان هرمزگان داشتیم بر همکاری متقابل در راستای صیانت و مرمرت از ساختمان گمرکات تاریخی استان تأکید شد.

   مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان افزود: تعدادی از اماکن تاریخی استان، ساختمان گمرک های قدیمی است که نیاز به مرمت و صیانت دارند که مقرر شد با مشارکت این اداره کل و گمرکات استان این آثار تاریخی صیانت و حفاظت شوند.

  وی با اشاره به اینکه با مطالعات و بررسی کارشناسی میراث فرهنگی استان گمرک های قدیمی مرمت می شوند، ادامه داد:  هزینه تعمیر و مرمت گمرک های تاریخی که در مالکیت گمرکات است، با مشارکت گمرکات تأمین می شود.

   محسنی افزود: با این اتفاق هم جایگاه تاریخی گمرکات و نقش آن ها در توسعه استان، جنوب کشور و حوزه خلیج فارس مشخص می شود و هم اینکه این بناها به نوعی صیانت شده و از تخریب آن ها جلوگیری خواهد شد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان گمرک های قدیمی هرمزگان مرمت می شوند

ساختمان گمرک های قدیمی هرمزگان مرمت می شوند