مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-21سياسي

فعالیت 800 مبلغ در مساجد همدان


مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از حضور 800 مبلغ در مساجد و حسینیه های استان در هفته تبلیغ و اطلاع رسانی خبر داد.

- حجت الاسلام محمدهادی نظیری در گفت وگو با فارس در همدان ضمن تبریک سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 به دستور و فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: در هفته تبلیغ و اطلاع رسانی به دنبال این خواهیم بود نقش برجسته و ارزشمند مردم و شبکه تبلیغ را به نمایش بگذاریم و نشان دهیم چه میزان مردم پای معارف دین ایستاده اند، همین حضور و نقش آفرینی مردم ضامن بقای اسلام و امتداد ارزش های دینی در فضای جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه هر سال برنامه های مختلفی در سطح کشور  به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی برگزار می شود گفت: امسال نیز یک تقویم برنامه ای برای هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در استان تهیه شده و بر این اساس برنامه هایی را برای این هفته خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه تلویزیونی صبح عالی به صورت زنده در صدا و سیمای مرکز همدان طی هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی تصریح کرد: دیدار شبکه تبلیغ با اصناف و بازاریان با توجه به همزمانی روز اصناف با روز تبلیغات اسلامی را در برنامه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 800 مبلغ در مساجد همدان

فعالیت 800 مبلغ در مساجد همدان