مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-03بين الملل

چرا مظلوم نمایی به زلنسکی نمی آید؟


زلنسکی در حالی ایران را متهم به دخالت در جنگ با روسیه می کند که دولت زلنسکی با قاتلان مردم ایران روابط نزدیک دارند؛ گروه منافقین که دستش به 17 هزار ایرانی آغشته است؛ - فارس پلاس؛ روایت روز - ولادیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین، اخیرا ویدیویی منتشر کرده است که از مردم ایران می خواهد فروش سلاح ایران به روسیه را متوقف کنند.

این درحالی است که تحریم تسلیحاتی شورای امنیت سازمان ملل متحد از 27 مهر 1399 پس از 13 سال به پایان رسیده و ایران می تواند از کشورهای دیگر سللاح بخرد و یا بفروشد و جمهوری اسلامی نیز اعلام کرده است که برای جنگ روسیه و اوکراین، سلاحی به روسیه صادر نکرده است.

  جالب است بدانید که زلنسکی سال گذشته در عکسی فتوشاپ شده از لاشه پهپادهای کامیکازه روسیه، پیام داده بود: بال های هیولای آهنین را می چینیم! ولی امروز مستاصل از حملات پهپادهای روسی، انگشت اتهامات را به سمت ایران گرفته است.

    به چند دلیل مظلوم نمایی زلنسکی با ادعاهای بی پایه و اساس، به این شخص و سیاست هایش نمی آیند اولاً: آن زمانی که در اوکراین نه جنگی بود و نه بهانه ای بنام فروش سلاح علیه اوکراین بود؛ اوکراین با مردم ایران دشمنی می کرد.

بهتر بود زلنسکی در پیام ویدیویی اش به مردم ایران روشن می کرد که در حمایت از تحریم های ظالمانه و حمایت از قطعنامه های حقوق بشری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مظلوم نمایی به زلنسکی نمی آید؟

چرا مظلوم نمایی به زلنسکی نمی آید؟